Ca la orice afacere, deschiderea unui magazin online trebuie sa respecte anumite cerinte formale care se schimba foarte mult in functie de tara in care va aflati. Deci, asigurati-va ca utilizati o platforma care le respecta 100%. Iata ce trebuie sa aveti in vedere daca doriti sa deschideti un magazin online respectand in acelasi timp cerintele legale ale acestuia:
- Informatii juridice: numele companiei, adresa domiciliului sau sediului social, numarul TVA, precum si datele de contact, cum ar fi adresa de e-mail, numarul de telefon etc. trebuie sa fie prezenti pe site;
- Conditii generale de utilizare: trebuie exprimate clar si fara ambiguitati;
- Confidentialitate: includeti o declaratie de confidentialitate, care indica modul in care vor fi tratate datele personale achizitionate in timpul procesului de cumparare;
- Dreptul de retragere: in functie de tipul de bunuri vandute, cumparatorul poate exercita dreptul de retragere prin returnarea produsului achizitionat. Conditiile privind dreptul de retragere trebuie comunicate clar inainte de efectuarea achizitiei;
- Expediere: pastrati chitanta expedierii in cazul in care coletul se pierde pentru a dovedi ca expedierea a fost efectiv efectuata;
- Drepturi de autor: utilizati fotografii care nu contin drepturi de autor si asigurati-va ca le puteti folosi.
Sfaturi importante pentru site-urile de produse
Mai jos va oferim doua sfaturi de baza cu privire la continutul magazinului tau online:
- Imagini de produs
- Fotografia produsului
Aspectul este fundamental si trebuie sa fie impecabil. Nu va puteti permite sa gresiti. Pentru aceasta va recomandam sa utilizati imagini de calitate, realizate de dvs. sau de un fotograf profesionist. Iata cateva trucuri despre cum sa creati un studio foto DIY. Pentru a crea si mai usor imagini de inalta calitate pentru produsele dvs., puteti utiliza si o aplicatie precum Pixelcut, care elimina automat fundalul din fotografiile voastre.
Utilizarea videoclipurilor devine tot mai frecventa, dar nu folositi videoclipurile standard ale producatorului! Inregistrati-va unul si profitati de ocazie pentru a face un fel de recenzie video, spunandu-le clientilor dvs. avantajele si dezavantajele produsului. Acest lucru va va face de incredere in ochii lor si, dupa toate probabilitatile, vor reveni sa va viziteze site-ul.
Texte
Acelasi lucru este valabil si pentru texte – nu copiati descrierile standard oferite de producator. Clientii o vor observa, la fel si Google! De fapt, textul duplicat va reduce sansele de a obtine un clasament bun. Deci, scrieti-va singur versurile sau angajati un profesionist care sa o faca pentru voi.
O alta idee buna este sa aveti o sectiune pentru intrebari frecvente (intrebari frecvente) despre produsele. Utilizati intrebari reale adresate de clientii dvs. si adaugati-le la paginile de produse. Veti obtine doua avantaje: in primul rand, textul este complet original, in al doilea rand, veti fi folosit aceeasi limba ca si clientii dvs., imbunatatind considerabil clasarea voastra pe Google. Si acest lucru ne conduce direct la urmatorul subiect:
Cum sa generati trafic web
Nu are rost sa rulezi cel mai bun magazin online daca nu are clienti care il viziteaza. Din fericire, exista mai multe modalitati de a atrage noi clienti potentiali.
In acest moment puteti incerca sa obtineti o portiune de vizite folosind tehnici SEO. Cu toate acestea, in acest caz particular, accesul la prima pagina de rezultate cautand „macbook” va fi aproape imposibil – concurenta este pur si simplu prea puternica.
Cum poti avea un magazin online de succes?
Atunci cand vrei sa iti faci un magazin online intra pe https://www.creare-magazinonline.ro/oferte-de-pret-creare-magazin-online-la-cheie-pachete-ecommerce/ un loc in care vei gasi toate informatiile de care ai nevoie.
Va trebui sa incepi cu o pagina de pornire foarte buna. O buna pagina de pornire leaga, de asemenea, categoriile pentru a usura navigarea pe site si a face experienta utilizatorului perfecta. Pot exista, de asemenea, bannere cu oferte speciale si promotii.
Uneori trebuie sa plasati contacte sau chiar chat online pentru a raspunde rapid la toate intrebarile clientilor. Chaturile live au cele mai ridicate niveluri de satisfactie pentru orice canal de servicii pentru clienti, cu 73% , deci ar trebui sa luati in considerare utilizarea acestuia in magazinul dvs.
Ganditi-va la magazinul dvs. online ca la un magazin offline pentru o clipa; paginile categoriei dvs. sunt ca niste departamente mai mici din cadrul acestuia. Deci, aratati clientilor ce aveti pe rafturi: plasati imagini, adaugati optiunea in cos si poate mai multe informatii utile (scurta descriere, evaluare etc.). De asemenea, puteti adauga optiuni de sortare (in functie de bestseller-uri, numar de recenzii, pret, cele mai noi etc.) sau scroll ajax.
Daca decideti sa alegeti sortarea, asigurati-va ca ati setat corect toate etichetele canonice si de navigare pentru a nu deranja Google cu continut duplicat. Daca alegeti derularea infinita pentru categoriile dvs., nu uitati sa respectati regulile Google in acest sens. Da, Google va influenta multe decizii pe care le veti lua cu privire la site-ul dvs. web, doar acceptati-l.
Unele magazine utilizeaza vizualizari rapide, care, de asemenea, functioneaza excelent. Cu toate acestea, acestea scad numarul de pagini vizualizate pe sesiune, intrucat un client nu trebuie sa deschida fiecare produs intr-o fila separata.
Alegeti ce functioneaza cel mai bine pentru dvs. testand diferite abordari. Totul depinde de gama dvs. de produse si de clientii pe care ii deserviti.