Ce este o pagina de stare a unui site web

Ce este o pagina de stare a unui site web?

0 Shares
0
0
0

Paginile de stare sunt esentiale pentru multe afaceri online, aplicatii si platforme in tehnologia care se misca rapid astazi. Ele ofera o modalitate transparenta de a comunica incidentele actualizate, starea site-ului web si timpii de nefunctionare la un anumit nivel. Acestea creeaza incredere intre proprietarul afacerii si utilizatori, prevenind in acelasi timp e-mailurile inutile legate de incidente si asistenta prin chat, prin functii moderne de comunicare.

Cauti un pret bun pentru proiectarea unui website modern? Acceseaza https://www.pretsite.ro/creare-site-web-prezentare-profesional/.

O pagina de stare a unui site poate fi publica sau privata. Ambele pot oferi istorice de performanta, inclusiv actualizari in timp real ale timpului de functionare si nefunctionare, rapoarte de intretinere programata si gestionarea analizei incidentelor pentru echipele interne si utilizatori. Acest lucru duce la un volum redus de interogari in timpul incidentelor si ofera mai mult timp proprietarilor de afaceri si echipelor acestora, pentru a se concentra pe diagnosticarea si remedierea fiecarui incident intr-un mod eficient si in timp util.

Ce este o pagina de stare a unui site web?

O pagina de stare afiseaza informatii despre site-ul web, inclusiv timpul de functionare al site-ului, timpul de nefunctionare, valorile de performanta si mesajele sau rapoartele de incidente. Este cunoscut in mod obisnuit ca un instrument de urmarire a intreruperilor pentru a mentine utilizatorii sau vizitatorii site-ului la curent cu starea site-ului dvs.

Astazi, a avea o pagina de stare este un standard in industrie. Site-ul web si platformele online precum Reddit, Dropbox si Apple, printre altele, sunt exemple de companii renumite care folosesc paginile de stare pe post de componente vitale ale procesului lor de gestionare a incidentelor. Ideea din spatele fiecarei pagini de stare este foarte simpla: utilizatorii sau vizitatorii site-ului ar trebui sa fie pe deplin actualizati cu privire la incidentele care au loc pe site-ul dvs., mai ales atunci cand exista probleme sau intreruperi ale serviciului care sunt rezolvate ori de cate ori va viziteaza site-ul sau platforma.

Indiferent daca site-ul dvs. se confrunta cu probleme de gazduire, actualizari ale site-ului, hacking sau chiar erori de dezvoltare, puteti evita raspunsul conventional al utilizatorului de e-mail, care necesita foarte mult timp, mai ales daca aveti multi utilizatori de informat. Utilizarea unei pagini de stare simplifica toate acestea, inclusiv costurile de asistenta prin chat si e-mail, deoarece toate informatiile sunt prezentate in pagina prin actualizari in timp real ale incidentelor.

Beneficiile mentinerii paginilor de stare

Exista intotdeauna posibilitatea de intrerupere a serviciului in orice afacere. Cand au loc incidente, proprietarii de afaceri trebuie sa se asigure ca impactul asupra utilizatorilor lor, este cat mai mic posibil. Comunicarea este cea mai eficienta modalitate de a realiza acest lucru prin crearea paginilor de stare. Paginile de stare va pot evidentia fiabilitatea si eficacitatea afisand instrumentele de gestionare a incidentelor si valorile timpului de functionare.

Indiferent daca doriti sa comunicati utilizatorilor dvs. sau doriti sa va informati in mod activ echipa despre problemele dvs. de site-uri in timp real, pagina de stare a site-ului dvs. poate servi ca o asigurare ca anumite rapoarte de incidente sunt abordate.

Mai jos sunt cateva dintre beneficiile explicite ale utilizarii unor exemple de pagini de stare pentru afacerea dvs. online:

  • Furnizeaza si monitorizeaza informatii transparente si in timp real despre site-ul dvs. web sau despre starea serviciului dvs.
  • Testeaza performanta site-ului si a serverului din diferite locatii din lume.
  • Afiseaza valorile istorice privind timpul de functionare/oprire pentru a demonstra eficienta site-ului sau a platformei.
  • Minimizeaza impactul asupra clientilor ori de cate ori apar incidente.
  • Programati cu usurinta intretinerea planificata si actualizarile de stare a service-ului manual.
  • Ofera o mai buna rezolvare a problemelor si intretinere preventiva.
  • Trimiteti alerte automate atunci cand apare o problema cu site-ul dvs. web.
  • Evitati volumul mare de asistenta prin chat sau e-mail pentru fiecare incident sau problema privind starea site-ului.
  • Construiti incredere si credibilitate cu clientii.

Desi exista diverse instrumente, platforme si servicii disponibile online pentru a va ajuta sa incepeti cu pagina dvs. de stare, Pulsetic ofera mai mult decat o simpla pagina de stare, deoarece ofera o multime de informatii predefinite excelente, aprofundate, plus caracteristici personalizabile pentru un control mai bun in procesul dumneavoastra de gestionare a incidentelor, intr-un mod foarte eficient si care economiseste timp.

Ce este AJAX si ce rol are?

In 1996, eticheta iframe a fost introdusa de Internet Explorer; ca si elementul obiect , poate incarca sau prelua continut in mod asincron. In 1998, echipa Microsoft Outlook Web Access a dezvoltat conceptul din spatele obiectului de scripting XMLHttpRequest. A aparut ca XMLHTTP in a doua versiune a bibliotecii MSXMLcare a fost livrat cu Internet Explorer 5.0 in martie 1999.

Functionalitatea controlului Windows XMLHTTP ActiveX in IE 5 a fost implementata ulterior de Mozilla Firefox , Safari , Opera , Google Chrome si alte browsere ca obiect JavaScript XMLHttpRequest. Microsoft a adoptat modelul nativ XMLHttpRequest incepand cu Internet Explorer 7. Versiunea ActiveX este inca acceptata in Internet Explorer, dar nu si in Microsoft Edge . Utilitatea acestor solicitari HTTP de fundal si tehnologii Web asincrone au ramas destul de obscure pana cand au inceput sa apara in aplicatii online la scara larga, cum ar fi Outlook Web Access (2000) siOddpost (2002).

Google a realizat o desfasurare larga de Ajax incrucisat , compatibil cu standardele, cu Gmail (2004) si Google Maps (2005). In octombrie 2004, lansarea publica beta a Kayak.com a fost printre primele utilizari pe scara larga in comertul electronic a ceea ce dezvoltatorii lor la acea vreme numeau „chestia xml http”.  Acest interes a crescut pentru Ajax in randul dezvoltatorilor de programe web.

0 Shares
You May Also Like