Leasingul auto este o optiune populara pentru cei care doresc sa conduca un vehicul fara a-l achizitiona in mod direct. Desi leasingul auto a fost privit odata ca o optiune destinata doar companiilor, acesta a devenit din ce in ce mai popular printre proprietarii de autovehicule personali. Exista multe avantaje ale leasingului auto, care fac aceasta optiune atractiva pentru multi soferi.
Rate lunare mici
Leasingul auto poate fi o optiune mai ieftina decat achizitionarea directa a unui autovehicul. Deoarece platiti doar pentru utilizarea masinii, in loc sa platiti pentru valoarea totala a masinii, platile lunare sunt de obicei mai mici decat daca ati achizitiona masina. Acest lucru poate fi deosebit de atractiv pentru cei care nu doresc sa plateasca o suma mare de bani intr-o singura data sau care doresc sa isi pastreze optiunile deschise pentru viitor.
Inlocuire usoara a autovehiculului
Leasingul auto poate face mai usoara inlocuirea autovehiculului decat achizitionarea directa. Atunci cand contractul dvs. de leasing se incheie, puteti pur si simplu sa returnati masina si sa incheiati un nou contract de leasing pentru un alt autovehicul. Aceasta poate fi o optiune atractiva pentru cei care doresc sa conduca intotdeauna un autovehicul nou si actualizat sau pentru cei care doresc sa isi schimbe frecvent autovehiculul.
Asistenta la intretinerea si reparatia autovehiculului
Multe contracte de leasing includ asistenta la intretinerea si reparatia autovehiculului. Acest lucru poate face intretinerea si repararea autovehiculului mai usoare si mai accesibile. In general, este mai putin probabil sa fie responsabil pentru costul intretinerii si reparatiilor autovehiculului decat daca ati achizitiona direct masina. De asemenea, multe companii de leasing ofera optiuni de acoperire a garantiei, astfel incat sa va puteti bucura de mai multa siguranta si liniste atunci cand conduceti masina.
Nu exista deprecierea valorii masinii
Un alt avantaj al leasingului auto este ca nu sunteti responsabil pentru deprecierea valorii masinii. Aceasta este o problema importanta pentru proprietarii de autovehicule, deoarece masinile se depreciaza rapid in primele cateva luni si ani dupa achizitionare. Cu leasingul auto, nu trebuie sa va faceti griji cu privire la aceasta problema, deoarece nu sunteti responsabil pentru valoarea de revanzare a masinii. In schimb, sunteti doar responsabil pentru costul utilizarii masinii pe perioada contractului de leasing.
Optiuni de leasing flexibile
Exista o varietate de optiuni de leasing disponibile, care pot fi adaptate nevoilor si bugetului dvs. de conducere. Puteti alege un contract de leasing cu o perioada mai lunga sau mai scurta, cu o rata de dobanda fixa sau variabila si cu diferite optiuni de plata in avans. Aceasta flexibilitate face ca leasingul auto sa fie o optiune atractiva pentru cei care doresc sa isi adapteze optiunile de conducere la nevoile lor individuale.
Imbunatatirea fluxului de numerar
Leasingul auto poate imbunatati fluxul de numerar al unei persoane, deoarece platile lunare sunt mai mici decat daca ar achizitiona direct masina. Acest lucru poate fi deosebit de atractiv pentru proprietarii de afaceri sau pentru cei care doresc sa economiseasca bani pentru alte obiective financiare de viitor sau de ce nu, alte investitii.
O parte fasinanta a indrustriei auto
Masina Ford Model-T a parcat langa Galeria de Arta Geelong la lansarea sa in Australia in 1915
Perioada Alama sau Edwardian a durat aproximativ din 1905 pana in 1914 si inceputul Primului Razboi Mondial. Este denumita in general epoca Edwardian , dar in Statele Unite este adesea cunoscuta ca epoca Alama din cauza utilizarii pe scara larga a alamei in vehicule in timpul de data asta.
In cei 15 ani care alcatuiesc aceasta era, diferitele modele experimentale si sisteme de alimentare alternative vor fi marginalizate. Desi masina de turism moderna a fost inventata mai devreme, abia cand Système Panhard de la Panhard et Levassor a fost licentiat si adoptat pe scara larga, au fost create automobile recunoscute si standardizate. Acest sistem specifica masinile cu motor din fata , cu tractiune spate, cu motor cu ardere interna, cu o transmisie cu trepte culisante . Vehiculele traditionale in stil autocar au fost rapid abandonate, iar runabouts-uri si-au pierdut favoarea odata cu introducerea tonneau-urilor si a altor caroserii de turism mai putin costisitoare.
Pana in 1906, dezvoltarea masinilor cu abur a avansat si erau printre cele mai rapide vehicule rutiere din acea perioada.
De-a lungul acestei ere, dezvoltarea tehnologiei auto a fost rapida, in parte datorita sutelor de mici producatori care concureaza pentru a castiga atentia lumii. Evolutiile cheie au inclus sistemul de aprindere electrica , suspensia independenta si franele pe patru roti. 61 Arcurile lamelare au fost utilizate pe scara larga pentru suspensie , desi multe alte sisteme erau inca in uz, cu otel unghiular preluand din lemn blindat ca material de cadru ales.
Transmisiile si comenzile de acceleratie au fost adoptate pe scara larga, permitand o varietate de viteze de croaziera, desi vehiculele aveau in general setari de viteza discrete, mai degraba decat sistemul infinit variabil familiar in masinile din epocile ulterioare. A debutat si sticla de siguranta, patentata de John Crewe Wood in Anglia in 1905. (Nu va deveni echipament standard pana in 1926, pe un Rickenbacker .)