Motive pentru a avea nevoie de o strategie SEO

Motive pentru a avea nevoie de o strategie SEO

0 Shares
0
0
0

Probabil foarte multa lume se intreaba ce inseamna SEO. Prescurtarea SEO, vine de la optimizarea motoarelor de cautare. SEO are cateva avantaje foarte importante:

  • Clientii gasesc o pagina mult mai usor;
  • Google poate fi canalul de vanzari gratuit;
  • Dezvoltarea unei strategii de marketing de care se beneficiaza pe termen lung;
  • Grupul tinta se identifica mai bine cu textele pentru ca se va stii ce cauta potentialii clienti;
  • Spre deosebire de retelele sociale, nu trebuie creat constant continut nou, deoarece utilizatorii cauta continutul lunar;

Google are cea mai mare acoperire

82% la suta dintre romani folosesc motoarele de cautare. Deci, daca site-ul web se claseaza pe prima pagina a Google, exista garantia ca pagina sa fie vizitata. SEO este unul dintre cele mai importante si sustenabile canale pentru marketing, pentru ca se poate beneficia de strategia potrivita luni si ani de zile, in timp ce o postare pe retelele sociale se epuizeaza dupa o zi sau doua. Asadar, SEO este departe de a fi „mort”, asa cum se spune adesea. Dimpotriva, tot mai multi oameni folosesc internetul.

SEO este cea mai simpla masura de achizitie

Atunci cand cineva cauta ceva pe Google, in spate se afla dorinta de a gasi un raspuns. Cu optimizarea pentru motoarele de cautare se opereaza asa-numitul pull marketing. Nu trebuie fortat nimic nimanui. Oamenii interesati vin pur si simplu, singuri. Aceasta este, de asemenea, o baza mult mai buna pentru o negociere.

SEO este deja un canal relevant pentru multe companii. Companiile, in special, care nu folosesc inca canalul intr-o maniera directionata, adesea se intreaba unde sunt avantajele acestei strategii. SEO face site-uri web mai bune. Si cu optimizarea pentru motoarele de cautare se poate atrage trafic valoros pe termen lung.

Strict vorbind, „SEO” este doar o abreviere si inseamna „Search Engine Optimization”. Termenul de optimizare pentru motoarele de cautare include toate masurile care optimizeaza un site web sau un magazin online pentru o mai buna gasire in motoarele de cautare precum Google sau Bing. Pe scurt, aceste masuri pot fi impartite in masuri on-page si off-page. Masurile pe pagina sunt toti factorii care se afla in propria sfera de influenta asupra propriului site web. Aceasta inseamna lucruri precum viteza de incarcare a paginii, linkurile interne, textul, continutul, imaginile si multe altele.

Masurile in afara paginii, pe de alta parte, au loc in afara site-ului web si se concentreaza pe construirea de link-uri relevante catre propriul site web. Scopul unei strategii SEO este de a creste in mod durabil vizibilitatea si numarul de accesari organice prin Google.

Optimizarea pentru motoarele de cautare da roade pe termen lung

SEO are un efect pe termen lung. Prin urmare, nu este surprinzator ca masurile de optimizare dau roade, mai ales pe termen lung. Indiferent daca un site web sau magazin online este optimizat in sine sau o agentie SEO este insarcinata cu acesta, pe termen lung se pot economisi cantitati mari de costuri PPC prin accesarea site-ului web, care este in primul rand gratuit.

0 Shares
You May Also Like
Cum se întrețin operele de artă?

Cum se întrețin operele de artă?

Operele de artă reprezintă creații prețioase și semnificative, care necesită îngrijire și atenție specială pentru a le menține…